25 Mayıs 2015 Pazartesi

26 Mayıs 2015- 08:36

Dün gece ağrılar içerisinde yattım. Deliksiz uyumuşum kalktığımda ağrılarım biraz hafiflemişti. Sadece boğazımda kaldı. Burnumun genzimle birleştiği yer sanki yara varmışcasına acıyor. Böyle bir rahatsızlık yaşadığımda en etkili şey gargara yapmak. Baticon'u su ile seyreltip gargara yapıyorum.
Tabi sıcak bir şeyler içmek de fazladan katkı sağlıyor. Ada çayı yaptım kendime birazdan onu içeceğim. Artık bahar geldi havalar ısındı nereden çıktı bu hastalık anlamadım. Gözlerimin arkası ağırıyor, kollarım bacaklarım kesiliyor. Mikrop herhalde.
Dün yazlık kışlık yaptım çok yoruldum. Böyle zamanlarda kendime çok sinirleniyorum. Bir dolu eşyam var hala gözüm alış verişte. Söz veriyorum elimdekileri iyice eskitmeden bir şeyler almayacağım diye ama nerede. Dışarı çıkıp da elim boş döndüğüm yok.
Kendimle ilgili keşkelerim; keşke az yiye bilsem, keşke az alabilsem. Eşyanın yükü ve sıkışıklığın verdiği stres çok yorucu. Aç gözlüyüm aç gözlü..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder