30 Mart 2016 Çarşamba

30 Mart 2016

Dün akşam eve gittiğimde Bolluk hanım yavrulamıştı. Dört tane bebeği oldu hepsi sarılı beyazlı benekliler. Şükürler olsun hepsi sağlıklı. Annenin de keyfi yerinde. Yalnız çok acıkmış.
Hemen çarşıya çıktım büyük bir plastik kutu , hasta yatak koruyucu falan aldım. Yataklarını hazırlayıp küçük odaya yerleştirdim. Çok minikler.
Bebeklerini benden kıskanmıyor. Tabi ben de hiç elimi sürmedim. Hatta yatak değiştirirken bile minderle taşıdım.
Sadece yemek yemek için ayrılıyor yanlarından. Konserve mama aldım onu sevdi.
Şimdi evde bebeleri ile yalnız. Ne yapıyorlar acaba....
Sabah çok zor uyandım. İki gecedir çok geç uyuyup sabah erkenden kalkıyorum. Bu gün artık gözlerim yanıyor.
Gazetelere göz gezdirmek bile artık insanı bunaltıyor. Bu ara çok fazla taciz haberi var. Konu gündeme geldikçe belkide şikayetten çekinenler korkularını yeniyorlar. Ne kadar çok sapkın insan varmış bu ülkede. Çocukları taciz edenlere çok ağır cezalar verilmeli. Aklım almıyor. Eskiden gazete okumayı severdim artık sevmiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder